loading...
فـــان ســـان | آفــتــاب ســرگــرمی ایـــرانیـــان
توجه!!
<<این سایت در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است>>



برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید



پرفروش های تـــک شــاپ
جدیدترین های تــک شــاپ
فـــان ســـان بازدید : 1101 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 

طی چند روز اخیر مصاحیه سیدجواد هاشمی درباره گلیشفته فراهانی در فضای مجازی دست به دست می چرخید و واکنش های مختلفی به همراه داشت.

سیدجواد هاشمی در این مصاحبه گفته بود که باید به نظر و تصمیم گلشیفته فراهانی احترام گذاشته شود هرچند که من با آن موافق نیستم.

1hashemi-farahani

 

 

سیدجواد هاشمی نسبت به این بازتاب ها واکنش نشان داد و یادداشتی را منتشر کرد.

در متن این یادداشت آمده است:

به نام حق
و سلام بر دلهای بیدار

انگار مصاحبه ام گروهی از دوستان و خیرخواهان و هموطنانم را آزرده است و گویی خودم مقصرم، چون واضح موضع گیری نکردم؛ هرچند هرگز نگفتم برهنگی فلان خانوم،محترم مورد تایید من است.

اما ظاهرا برداشت‌ گروهی اینگونه بوده است، با صراحت اعلام میکنم : افعال و اعمال آن خانوم هرگز مورد تایید بنده نبوده و نیست.

فقط دوست دارم همدیگر را دوست بداریم و باهم نجنگیم؛ زود قضاوت نکنیم و به هم ناسزا نگوییم و آبروی هم را حفظ کنیم که این خواسته خدای مهربان و اسلام عزیز است؛ از هر آنکه کلامم او را آزرده کرده «عذر می خواهم»

سیمرغ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فــان شــاپ
با ما همکاری کنید
برای حمایت از ما ، بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید !

آفتاب سرگرمی ایرانیان


آفتاب سرگرمی ایرانیان

درباره ما
Profile Pic
آفـتـاب سـرگـرمـی ایـرانـیـان
طبیعتا ما اولین نیستیم!
اما سعی میکنیم بهترین باشیم!


برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید