loading...
فـــان ســـان | آفــتــاب ســرگــرمی ایـــرانیـــان
توجه!!
<<این سایت در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است>>



برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید



پرفروش های تـــک شــاپ
جدیدترین های تــک شــاپ
فـــان ســـان بازدید : 817 جمعه 04 فروردین 1396 نظرات (0)

 

مردی که خود را طلا فروش معرفی کرده بود توانست دختران زیادی را فریب داده و آن ها را در دام شیطانی خود گرفتار کند و هم به آن ها تجاوز جنسی نماید و همچنین از آن ها سرقت کند. رسیدگی به این پرونده از بیست و نهم آذر پرسال به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار افسران کلانتری ۱۲۳۳ نیاوران تهران قرار گرفت.

 

 

زن جوان گفت :چند روز قبل با یک مرد جوان به نام امیر آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا با هم به گردش برویم. من سوار هیوندای او شدم. او که می گفت طلافروش است از من خواست تا طلاهایم را به او بدهم تا با قیمت مناسب آنها را برایم تعویض کند. من که به او اعتماد کرده بودم طلاهایم را به او دادم اما دیگر از مرد جوان خبری نشد.

 

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی متهم فراری آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید. بررسی ها نشان می داد مرد جوان با فریب دختران آنها را به دام می انداخت و پس از سرقت طلاهایشان می گریخت. در حالی که تعداد شاکیان این پرونده به شش نفر رسیده بود ماجرای آزار سه نفر از قربانیان نیز مطرح شد.

 

پلیس با چهره نگاری رایانه ای سرانجام توانست این طلافروش قلابی را بازداشت کند. امیر ۳۲ساله دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که پنج نفر از شش شاکی حضور داشتند نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. سپس شاکیان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند.

 

یکی از آنها گفت:من به عنوان مسافر سوار ماشین امیر شدم. او خودش را طلافروش معرفی کرده و اعتمادم را جلب کرده بود. او باوعده های دروغینش مرا خام حرف هایش کرد تا اینکه طلاهایم را به او دادم اما دیگر خبری از او نشد.دومین شاکی نیز گفت: این مرد مرا به جاده چالوس برد و داخل ماشین مرا آزارم داد. او که از من عکس و فیلم تهیه کرده بود تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم ابرویم را می برد.

 

به گزارش پارس ناز دو شاکی دیگر نیز گفتند که از سوی امیر بیهوش شده و مورد آزار قرار گرفته اند. پنجمین شاکی نیز گفت: امیر به بهانه خرید مانتو مرا به میدان هفت تیر برد. وقتی از ماشین پیاده شدم از من خواست تا کیفم را داخل ماشین بگذارم. وقتی کیف پر پولم را داخل ماشین گذاشتم او مقابل چشمانم گاز داد و رفت. اول فکر کردم رفتار او یک شوخی است اما هر چه به تلفن او تماس گرفتم پاسخ نداد.

 

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید منکر آزار سه شاکی شد و گفت: سرقت پول و طلا ها را قبول دارم اما هیچ کدام از دخترام جوان را آزار ندادم.من فقط با دختران جوان دوست می شدم تا بتوانم نقشه های سرقت را اجرا کنم.سپس هیات قضایی وارد شور شد و ادامه جلسه را برای تکمیل تحقیقات درباره اتهام ازار شاکیان به جلسه بعد موکول کرد.

 

 

گردآوری: ایران استایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فــان شــاپ
با ما همکاری کنید
برای حمایت از ما ، بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید !

آفتاب سرگرمی ایرانیان


آفتاب سرگرمی ایرانیان

درباره ما
Profile Pic
آفـتـاب سـرگـرمـی ایـرانـیـان
طبیعتا ما اولین نیستیم!
اما سعی میکنیم بهترین باشیم!


برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما نـام فــان ســان برای یک سایت تفریحی مناسب است؟
    آخرین نظرات
    مترجم سايت
    خبرنامه پیامکی
    تبدیل تاریخ
    محصولات فروشگاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 504
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 6,037
  • بازدید سال : 35,625
  • بازدید کلی : 2,141,739
  • آخرین نظرات
  • [Comment_Title] - [Comment_Date]
    [Comment_Message]
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    Code Center دریافت کد نمایش تبلیغات جهت دریافت کد نمایش تبلیغات ، سایز آگهی موردنظر را انتخاب کنید و کد مربوطه را در محل مناسبی از قالب خود درج کنید. توجه کنید هرگونه ویرایش در کدهای نمایش تبلیغات تخلف محسوب شده و موجب غیر فعال شدن سایت شما خواهد شد. همچنین می توانید در هر صفحه از سایت خود حداکثر از 5 کد نمایش استفاده کنید. کد ساده کد شناور در گوشه پایین سمت راست سایت کد شناور در گوشه بالا سمت راست سایت کد شناور در گوشه پایین سمت چپ سایت کد شناور در گوشه بالا سمت چپ سایت
    آخرین ویدیو ها
    محصولات فروشگاه