loading...
فـــان ســـان | آفــتــاب ســرگــرمی ایـــرانیـــان
توجه!!
<<این سایت در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است>>



برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید



پرفروش های تـــک شــاپ
جدیدترین های تــک شــاپ
فـــان ســـان بازدید : 1987 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)
کثیف (12)

پیرمردی ۸۰ساله در روستای دژگاه از توابع شهرستان فراشبند در استان فارس زندگی می کند که حدودا ۶۰ سال است حمام نرفته است.

مردی که در دهستان دژگاه در بخش دهرم شهرستان فراشبند روزگار می گذراند و به حاج عمو معروف است از حمام گریزان است و معتقد است تمیزی باعث بیماری اش می شود. عمو حاجی چهره ای همانند انسان های غارنشین دارد که حتی مردم عادی سن او را نزدیک به یک قرن می دانند.

او از خوردن هر نوع خوراکی تازه و نوشیدن آب بهداشتی پرهیز می کند و غذای خود را با نیم پز کردن مردار حیوانات فراهم می کند.

 

این پیر مرد یک پیپ هم دارد که از یک زانوی سه اینچی آب تشکیل شده و او سرگین (فضولات) حیوانات را در آن می ریزد و آتش می زند و به آن پک می زند و با هر مرتبه پک، دود پر حجمی از دهانش خارج می شود. او همچنین با سوزاندن موها خود را آرایش می کند.

محل زندگی این مرد رویگردان از بهداشت و مردم، محل تجمع سگ، گاو و چهارپایان محل است. عکس های محمدبابائی عکاس ایرنا از زندگی عجیب این پیرمرد را در زیر می بینید.

کثیف 2 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 3 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 4 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 5 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 6 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 7 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 8 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 9 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 10 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 11 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 12 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 13 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 14 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 15 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت کثیف 1 تصاویر/حاج‌عمو؛ مردی که 60سال حمام نرفت

گرداوری:زیرمیزی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سروش در تاریخ 1393/07/25 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

عجب آدمی !


کد امنیتی رفرش
محصولات فــان شــاپ
با ما همکاری کنید
برای حمایت از ما ، بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید !

آفتاب سرگرمی ایرانیان


آفتاب سرگرمی ایرانیان

درباره ما
Profile Pic
آفـتـاب سـرگـرمـی ایـرانـیـان
طبیعتا ما اولین نیستیم!
اما سعی میکنیم بهترین باشیم!


برای حمایت از فــان ســان بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید